صفحه اصلی > اخبار و اطلاعات و اقتصاد و بازرگانی : حضور در انتخابات ادامه حماسه تشییع پیکر شهدا است

حضور در انتخابات ادامه حماسه تشییع پیکر شهدا است



ایسنا/اصفهان عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات، ادامه حماسه تشییع پیکر شهدای خدمت است که سرافرازی ملت را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی بعد ازظهر امروز( پنجشنبه، ۷ تیر) در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر و  اربعین شهدای خدمت در مسجد جامع نجف‌آباد، اظهار کرد: ملت ایران در تشیع پیکر شهدای خدمت حماسه آفرین شدند و این مصداق قدرشناسی از خدمتگزاران مملکت است.

وی افزود: ملت ایران قدردان مسئولان خدمتگزار خود بود و با حضور در صحنه‌های مختلف نظام اقتدار ملی را به رخ جهانیان می کشاند.

امام جمعه نجف‌آباد به شاخصه خدمت‌رسانی شهید بهشتی و شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: چنین شخصیت‌هایی وقت و عمر خود را صادقانه در خدمت جامعه قرار دادند و نقش آنان در ایجاد عدالت بی نظیر بود.

حجت‌الاسلام حسناتی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ملت ایران همانطور که در تشیع پیکر شهدای خدمت حماسه آفرینی کردند در حضور پای صندوق‌های رای که در ادامه همان افتخار است، نقش خود را ایفا خواهند کرد.

وی به حوادث انقلاب اشاره کرد و گفت: در بیش از چهار دهه گذشته تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی را شاهد بوده‌ایم که مردم نقش خود را برای حفظ و اقتدار انقلاب ایفا کرده‌اند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در این انتخابات چشم دوست و دشمن به رفتار ملت ایران است، تصریح کرد: حضور حماسی و مشارکت بالای مردم مایه یاس دشمن و امیدواری دوستان نظام خواهد شد.

به اعتقاد حجت‌الاسلام والمسلمین حسناتی، دشمن خیر، عزت و کرامت ملت ایران را نمی‌خواهد از این رو آنان بر کاهش مشارکت فعالیت می‌کنند اما ملت بیدار با حضور خود عزت آفرین شده و البته با انتخاب اصلح به پیشرفت مملکت کمک می‌کنند.

به گفته وی، ملت ایران در انتخاب کاندیدای مورد نظر باید وقت بگذارد و با بررسی فعالیت‌ها، کارنامه و برنامه‌های نامزدها فرد اصلح را انتخاب کرده تا در مسیر نظام و انقلاب کشور را اداره کند.

امام جمعه نجف‌آباد حضور در انتخابات را وظیفه شرعی، اخلاقی و اخلاقی واجدین شرایط رای دهی اعلام کرد و یادآور شد: قهر و عدم حضور پای صندوق‌های رای راهکاری برای حل مشکلات نیست، بلکه با شرکت در این عرصه و انتخاب فرد اصلح به گره گشایی از معضلات کمک کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسناتی معتقد است رئیس جمهور منتخب باید این امانتی که مردم به او سپرده‌اند را حفظ کند و با کم کاری خیانت نکند.

وی ادامه داد: ادامه راه شهدای خدمت و انقلاب باید سرلوحه کار رئیس جمهور منتخب قرارگیرد و به گونه‌ای عمل کند که رضایت مردم و حضرت باری تعالی را به دست آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیداری مردم نجف آباد را مهم دانست و تصریح کرد: مردم این شهرستان در صحنه‌های مختلف نظام حضور داشته‌اند که یک مورد آن در تشییع پیکر شهید خلبان دریانوش دیده شد و در روز جمعه هشتم تیر نیز این حماسه تکرار می‌شود.

انتهای پیام 



منبع

امتیاز شما