صفحه اصلی > آموزش و ابزار و یراق و تاسیسات : آموزش لوله کشی ساختمان درجه 1 و درجه 2

آموزش لوله کشی ساختمان درجه 1 و درجه 2


اموزش لوله کشی ساختمان درجه 1 و درجه 2

آمُوزش لوله کشی ساختمان از پردرآمدترین دوره ها می باشد. دوره شامل همه موارد لازم برای لوله کشی ساختمان از انواع لوله ها، انواع ابزارها ، اتصالات ، نحوه آب بندی و گرفتن نشتی ها، نصب شیرآلات، لوله کشی و …می شوند.

معرفی دوره لوله کشی ساختمان درجه 1 و 2

از جمله قسمت های مهم در هر ساختمانی بخش لوله کشی ساختمان می باشد که در صورت انجام یک اشتباه خسارات زیادی به بار می آورد

لوله کشی ساختمان شامل سه بخش اصلی می شود که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • لوله کشی آب سرد
  • لوله کشی آب گرم
  • لوله کشی فاضلاب

لوله کش ساختمان جهت انجام درست فرایند لوله کشی باید با استانداردهای لوله کشی آشنایی کامل داشته باشد و توانایی پیاده سازی نقشه های مُهندسی را داشته باشد. با توجه به تخصصی بودن این شُغل و بازار کار خوبی که دارد مجتمع فنی تهران پایتخت این دوره را به صورت عملی و زیر نظر اساتید متخصص و باتجربه در کارگاه مجهز برگزار می کند. در این دوره کارآموزان با ابزارهای مختلف لوله کشی، لوله کشی آب سرد و گرم و فاضلاب، پیاده سازی نقشه های مُهندسی تَاسیسات آشنایی پیدا کرده و آمُوزش دیده و پس از اتمام این دوره آموزشگاه تهران پایتخت مدرک معتبر و دو زبانه لوله کشی ساختمان را که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور است به هنرجو خواهد داد.

آموزش لوله کشی ساختمان درجه 1 و درجه 2

اموزش لوله کشی ساختمان :لوله کشی ساختمان یکی از شُغل هایی در گروه های تَاسیساتی است که همیشه بازار کار دارد. امروزه با رشد و توسعه ساخت و سِاز و همچنین لوکس شدن منازل و تجهیز آنها به سونا، جکوزی و … بازار کار برای این شُغل سود بیشتری پیدا کرده است.

بنابراین کارآموزی برای تکنسین های لوله کشی یکی از بهترین راه هایی است که می توانید برای یادگیری لوله کشی ساختمان انتخاب کنید. برای آمُوزش یک لوله کش ساختمانی به این روش، کافی است یک آموزشگاه معتبر لوله کشی ساختمانی را انتخاب کنید و یک دوره حرفه ای لوله کشی را در آنجا بگذرانید.

اموزش لوله کشی ساختمان

اگر در انتخاب آموزشگاه لوله کشی ساختمان دقت کافی داشته باشید و به مباحثی مانند روش های آموزشی، دروس، مجوز، اساتید و پشتیبانی توجه کنید، می توانید از یادگیری لوله کشی  صفر تا صد آب سرد و گرم در مدت زمان کوتاهی مطمئن باشید و همچنین ساخت کامل لوله های فاضلاب ایرانی و خارجی سرویس بهداشتی، وان، سیستم گرمایشی و … را یاد بگیرید. علاوه بر این از گواهینامه فنی حرفه ای در ساخت و پشتیبانی لوله آب بهره مند خواهید شد.

مجتمع فنی حرفه ای تهران پایتخت دوره های مختلفی را در واحد تَاسیسات خود برگزار می کند که یکی از این دوره ها دوره لوله کشی ساختمان می باشد.

بیشتر بخوانید :آموزش تعمیرات ECU

معرفی دوره اموزش لوله کشی ساختمان

جهت شرکت در دوره لوله کشی ساختمان را دارید با ما همراه باشید و ثبت نام خود را در یکی از معتبرترین آموزشگاه های برق کشور از طریق این صفحه تکمیل کنید و در اولین دوره لوله کشی ساختمان خود شرکت کنید.

آموزشگاه فنی حرفه ای تهران پایتخت دوره آموزشی لوله کشی ساختمان را زیر نظر موسسه فنی حرفه ای در کارگاه های عملی و آموزشی با ارائه گواهینامه های رسمی و بین المللی برگزار می کند. این آمُوزش شامل اجرای لوله های پلی اتیلن آب سرد و گرم جهت گرمایش و لوله کشی با استفاده از لوله های سبز، پلی و چند لایه می باشد.

آموزش لوله کشی ساختمان

کارآموزان پس از شرکت در دوره آموزشی ترکیبی و ورود به بازار کار با اصول و روش های لوله کشی آب سرد و گرم آشنا می شوند. بنابراین عزیزانی که می خواهند در دوره آموزشی تعمیر و نصب پکیج در زمینه تعمیر پکیج شرکت کنند، بهتر است لوله کشی را نیز یاد بگیرند.

آموزش لوله کشی ساختمان تهران پایتخت

آموزشگاه فنی تهران پایتخت یکی از تخصصی ترین آموزشگاه های لوله کشی ساختمانی است که دوره های آموزشی لوله کشی ساختمانی را در تهران برگزار می کند. این آموزشگاه با اخذ مجوز از تکنسین حرفه ای اقدام به برگزاری دوره فنی حرفه ای در زمینه لوله کشی می نماید. درصد بسیار بالای کارآموزان لوله کشی این آموزشگاه پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شده اند و در حال حاضر مشغول درآمدزایی و جذب مشتری از این شُغل هستند.

آمُوزش لوله کشی ساختمان شامل کلیه امور مربوط به لوله کشی مورد استفاده عملی در ساختمان می باشد. در این دوره با لوله های آب سرد و گرم، لوله های فاضلاب با لوله های پی وی سی و لوله های پلی اتیلن و همچنین اصول عملی کار و لوله های 5 لایه در زمینه لوله های آب لایه گرمایشی و سرمایشی آشنا خواهید شد. خواهد بود

در این دوره روش های گرمایش مرکزی، لوله کشی موتورخانه و لوله کشی آب گرم، علاوه بر مونتاژ مستقیم، غیر مستقیم و معکوس و روش های انشعاب و یکپارچه سازی ارائه می شود.

دوره اموزش لوله کشی ساختمان تهران پایتخت مناسب چه کسانی است؟

افرادی که می خواهند آمُوزش لوله کشی را در رنگ های سفید، پلیمری، پلاستیکی و … یاد بگیرند.

افرادی که می خواهند مهارت های لوله کشی خود را توسعه دهند.

علاقه مندان به مشاغل تسهیلاتی

افرادی که می خواهند لوله کشی توالت ایرانی را یاد بگیرند.

افرادی که قوطی و کولر نصب می کنند اما با لوله کشی آنها آشنا نیستند.

افرادی که به دنبال شُغل فنی و کَسب درآمد هستند.

و تمام افرادی که می خواهند شغلی پر درآمد در آینده داشته باشند و از طریق آموزِش لوله کشی کَسب درآمد کنند.

بیشتر بخوانید : آموزش جوشکاری  CO2

کسب تجربه و به چالش کشیدن مهارت های خود زمان زیادی می برد و میزان موفقیت شما در کوتاه کردن این زمان به تلاش و قدرت شما بستگی دارد.

شما باید بتوانید حداقل ده ساختمان را بازرسی کنید و تَعمیرات لوله کشی را با موفقیت انجام دهید تا واجد شرایط ارجاع شفاهی باشید. بدون شک با کسب تجربه، بازار کار گسترده تری به روی شما باز خواهد شد. برای رفع مشکلات نصب شرکت می توانید در شرکت ها و موسسات فنی به عنوان تکنسین و لوله کش مشغول به کار شوید.

شما می توانید با عقد قرارداد با همکاران در فرآیند مدیریت و نصب، شرکت لوله کشی خود را راه اندازی کنید و خَدمات ساختمانی را ارائه دهید. این مهارت مانند دوره های انگلیسی یا تَدریس ادبیات که در آن بتوانید از کتاب و مقاله درآمد کسب کنید، مهارتی نظری نیست.

مشاغل مربوط به ساخت ساختمان ها با رشد صَنعت ساختمان سازی نیز شاهد رشد صعودی هستند. لوله کشی ساختمان یکی از این مشاغل است. یک لوله کش با کار در این زمینه می تواند درآمد خوبی کسب کند. ارتقای مهارت ها و کسب تجربه کاری بیشتر، میزان این درآمد را افزایش می دهد.

با توجه به این مزایا نام نویسی در دوره آمُوزش لوله کشی ساختمان بسیار به صرفه است و هزینه آن با توجه به آینده شغلی موفق بسیار ناچیز است. جهت اطلاع دقیق از هزینه این کلاس می توانید با همکاران ما در واحد های ثبت نام تهران پایتخت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید