صفحه اصلی > اخبار و اطلاعات و اقتصاد و بازرگانی : رویداد صدرا زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم می‌کند

رویداد صدرا زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم می‌کند



ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: رویداد صدرا زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم می‌کند.

محمدرضا معظمی گودرزی امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بازدید فرماندار بروجرد از نمایشگاه دستاوردهای تولیدی صنعتی شهرستان با نام اولین رویداد صدرا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا»از امروز تا پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه جهت تبیین دستاوردها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع جهت مشارکت در تولید و اشتغال‌زایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اقدام به برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام اولین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اضافه کرد: در این نمایشگاه حدود ۵۰ شرکت صنعتی و تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

معظمی گودرزی بیان کرد: رویداد صدرا با هدف معرفی تولیدات صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت.

وی ادامه داد: در همین راستا سامانه‌ای طراحی شده است تا همه صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تصریح کرد: دانشجویان نیز با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی تحت عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

معظمی گودرزی اظهار کرد: نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

 سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحدهای مستقل و ویژه دانشگاه‌های آزاد کشور در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام



منبع
امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید